رویدادها آرشیو خبر ها
انیلی: همگی دور از هم اما با هم متحد هستیم

انیلی: همگی دور از هم اما با هم متحد هستیم

طی هفته های اخیر بحران کرونا ویروس در ورزش حواشی بسیار زیادی داشت و پس از توقف رقابت های فوتبال ایتالیا و بعد با مثبت شدن ازمایش برخی از بازیکنان فوتبال و در راس آن، مدافع بانوی پیر رسانه ها به طور جدی تری به این مسئله می پردازند.

 

از روز گذشته و با اعلام رسمی باشگاه یووه بر تحت درمان قرار گرفتن روگانی واخباری مبنی بر احتمال قرنطیه شدن سایر اعضای این باشگاه مطرح شد و حالا اندره آ انیلی مدیر یوونتوس به طور رسمی در پیامی به این مسئله اشاره و شرایط را با هواداران در میان گذاشت و خبر از تایید قرنطینه شدن 121 تن از اعضای این باشگاه برای مهار و کنترل بهتر شرایط داد.

 

در شرایط حساس و مهم هستیم، در شرایط اضطراری که ما هم در باشگاه یووه تلاش می کنیم سهم خود را به خوبی ایفا کنیم. در خانه می مانیم، این رعایت قانون است و می خواهم همه نیز این کار را انجام دهند. در خانه بمانید، همچنین من، منم از روز گذشته در قرنطینه و در خانه هستم. این خواسته داوطلبانه من بود. ما می توانیم و باید این کار را انجام دهیم؛ باید بیش از این کمک کنیم برای فرزندانمان برای کمک و حمایت پرسنل پزشکی در تورینو و در منطقه پیه مونته. به همین دلیل این مصاحبه را انجام دادم و از شما هم این درخواست را دارم. در این شرایط دشوار از راه دور ما همگی متحد می شویم و همه با هم و با کمک هم از این بحران خارج می شویم. ما به سهم خودمان در یووه می خواهیم در این پروژه نقشی داشته باشیم ما به قوانین و شرایط اضطراری کنونی احترام می گذاریم و بخش پزشکی که شبانه روز در حال تلاش هستند کمک کنیم و پشتیبان انها باشیم. هر یک از ما می توانیم در این زمان نقشی ایفا کرده باشیم و به ما کمک کنید تا در کمپین که ( که برناردسکی از نقش مهمی در ارائه این کمپین داشته ) نشان دهیم همگی با اینکه دور از هم و با فاصله از هم هستیم ( به نوعی اشاره به قرنطینه ماندن) اما متحد هستیم فراگیر شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: